Valutaer:
Danmark

Shipping & Returns

Vi normalt EMS, DHL, FedEx metoder

1. Vi normalt kan du foretage en betaling for at behandle din ordre. Men nogle gange er vi nødt til at tjekke din ordre, før du fortsætter til at sende en e-mail til os. Din samarbejde er meget værdsat.

2. Indtast den detaljerede og korrekte leveringsadresse, så vi kan levere din ordre med succes. Aktuel P.O. E-mail-adresser er ikke tilladt. Hvis pakken er tabt på vejen, den forkerte leveringsadresse, fordi kunderne er belastende ansvar.

3. Vi kan ikke ændre leveringsadressen for din pakke. Hvis du ikke bruger pakker, og hvordan du vælger det, når du forlader postbudet kortet.

4. Ordrer skal faktureringsadresse være adresse med kreditkort, ellers kan vi ikke behandle din ordre.

Afleveringsadresse

Beklager ulejligheden, men vi vil ikke sende postbokse. Hvis underskrifterne indsamles, eller ikke giver alle pakkerne. Så for at give flere oplysninger om os, så send en præcis leveringstid og bruge telefonnummeret. Hvis varen er returneret, fordi du ikke kan bruge på grund af den forkerte adresse, kunden har returneret det ansvar og betaling for forsendelse.

Sporing

Online sporing af post trafik. Når din ordre er blevet afsendt, vil en online tracking nummer og et link blive sendt en bekræftelse via e-mail.

(1) Return. Vare skal returneres i sin oprindelige tilstand og emballage.

2. Gendan årsagen til deres rettigheder (f.eks størrelse, farve efter eget valg), det kan ikke accepteres.

Hvis du sender din ordre, er du velkommen til at kontakte os.

Vi ved, at nogle gange ikke passer skoene eller føler højre oprejst. Nogle gange er der problemer med kvaliteten. Vi ønsker sko, der behandler stress fri som muligt for at købe online.

Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, skal du udfylde formularen og returnere et eller flere emner inden for 28 dage efter modtagelsen tilbage til os i dens oprindelige tilstand. Alle varer vil blive inspiceret afkast. Vi vil give en kvittering for en tilbagebetaling eller erstatning element til en størrelse / farve, hvis det ønskes. Men skibsfart er kun, hvis ordren ikke er afsendt eller tilbagebetaling defekte varer og refunderet.

Projektet er dit ansvar til os. Hvis du vil bruge din sikkerhed, for at sikre, at dine produkter er værd at følge at sende leveringsrapporter pakker. Hold modtagelsen af ​​skærmen - ikke wrap af indlysende grunde.

Udgifterne til projektet er returneret til os, er dit ansvar.

Pakker kan returneres op til 10 dage, til vores lager, med mindre de er udtrykt. Indtast afsendt pakken, herunder tilbagelevering af formularen med din returnerede varer

Hvis rabatten blev anvendt til din oprindelige ordre, vil beløbet blive refunderet justeres, således at rækkefølgen af ​​værdien af ​​forandring og niveauet af passende rabat.

Denne politik henviser påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder.

Bemærk: Når jeg forsøger projekt, skal du sørge for ikke at bære parfume / aftershave eller deodorant kan føle eller markere elementer tilbage. Vi kan ikke have artikler, som der ikke er nogen beviser for, at disse instruktioner ikke er blevet fulgt acceptere til gengæld. Vare skal returneres i original emballage med alle tilsluttede dokumenter.

Jeg fik forkert rækkefølge

Hvis det element, du modtager, er ikke, hvad du oprindeligt bestilt, bedes du kontakte os se dit ordrenummer støtte, navn og adresse, produktdetaljer og årsagen til returneringen, og hvis du ønsker en refusion eller udskiftning. Derefter, når vi kommer tilbage.
Copyright © 2017 www.klo.dk. Powered by Shop Danmark - Fodtøj
Din IP adresse er: 54.224.43.96     Fodtøj  Tilbehør  Tøj  adidas  Nike